Antrenamente pentru sportivi

Antrenamentul

Scopul principal al antrenamentului este declansarea adaptarii musculare. Pentru unii este masa musculara, pentru altii rezistenta sau viteza de reactie.

Sunt multi factori care favorizeaza antrenamentul iar principalul este o alimentatie sanatoasa , pe langa aceasta mai sunt stresul odihna si binenteles suplimentele nutritive.

Incearcati sa nu supliniti alimentatia proasta, lipsa de odihna sau antrenamentele epuizante cu suplimente energizante.

Incearcati sa folositi suplimente care ajuta organismul (ALC, Tirozina, Lipotropice, vitamine, minerale) si nu din cele care il forteaza (efedrina, sinefrina).

quality

Suplimente inainte de antrenament

-Carbohidrati

50% din enrgia noastra vine de la ei;

ajuta la prevenirea catabolismului;

exista carbohidrati simplii si complecsi;

Cei simplii dau energie imediata si in mod exploziv, cei complecsi dau energie treptat, pe o mai lunga perioada de timp;

Creierul are nevoie de carbohidrati ca sa functioneze normal, iar muschii nostrii au nevoie de carbohidrati atunci cand fac un efort intens, ca atunci cand ne antrenam cu greutati. Este important sa consumam destui carbohidrati pentru ca, in lipsa lor organismul epiuizeaza glicogenul din ficat in aproximativ 18 ore.

-L-carnitina

In cazul sportivilor, , suplimentare cu l-carnitina se bazeaza pe supozitia ca administrarea acestei substante ar putea sa accelereze transportul grasimilor in celule, ceea ce conduce la o oxidare mai rapida a acestora si astfel o scadere in greutate mai eficienta si o crestere a rezistentei la efort. De asemenea, se presupune ca prin eliberarea de energie din lipide, o parte din glicogenul muscular este economisit, ceea ce mareste timpul pana la aparitia oboselii musculare.

Suplimente dupa antrenament

Dupa vitamine si minerale, suplimentul de dupa antrenament este cel mai important.

Imediat dupa antrenament poti beneficia de asa-zisa “fereastra anabolica”, adica o perioada de pana la 30-60 de minute in care corpul tau va folosi in mod optim carbohidratii cat si proteinele.

Suplimentul de dupa antrenament trebuie luat imediat dupa antrenament, de preferinta intr-un interval de 15-30 de minute.

Magneziul regleaza activitatea neuromusculara, excitatia si contractia musculara si promoveaza activitatea enzimelor care participa la sinteza proteinelor in muschi. Datorita rolului pe  care il joaca in mecanismul de actiune a ATP-ului, magneziul este esential pentru energia muschilor. De asemenea, actiunile lui antioxidante si antiinflamatoare ajuta la cresterea duratei aparitiei oboselii si accelereaza recuperarea muschilor.

Chestionar
Ce parere aveti despre magazinul online Multipower Romania?